لاف زن , دانلود فیلم جدید , دانلود آهنگ جدید

پورتال خبری و تفریحی لاف زن,لاف زن , دانلود فیلم جدید , دانلود آهنگ جدید

سخن روز
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۲:۲۵ ب.ظ

'بررسی مرگ استالین': آرماندو ایونوچی ممکن است از اسکار به امیس برسد

طنز انگلیسی "مرگ استالین" در روز 9 مارس در آمریکا افتتاح شد، پس از آنکه در BAFTA ها تأثیر گذار بود، جایی که آن را برای بهترین فیلم بریتانیایی و بهترین فیلم اقتباس شده نامزد کرد. اما طراح، کارگردان و همکارش Armando Iannucci، در حال حاضر به صحنه جایزه آمریکا آشنا است. آیا می تواند او را از اسکار به امی و دوباره به اسکار بازگرداند؟

Iannucci در بریتانیا برای سری هایی مانند "من آلن پورتریج" و "ضخیم از آن" شناخته شده بود، قبل از اولین تاثیر بزرگی در حوضچه. در سال 2009، "The Thick of It" را به زرق و برق سیاسی "In the Loop" متصل کرد، که در پشت صحنه هایی که باعث شد ایالات متحده و انگلیس را به جنگ ناخوشایند در خاور میانه کشاند، را بررسی کرد. این فیلم منوچوچی و همکارانش را به عنوان نامزدی اسکار بهترین فیلمنامه اقتباس کرده است و او را به صورت کامل در سراسر جهان با ناسازگاری سیاسی آمریکا با سری HBO "Veep" هدایت کرد.

"Veep" در سال 2012 معرفی شد و طنز تیره آن را به جهان از معاون ناکارآمد، Selina Meyer (جولیا لوئیس دریفوس) اعمال کرد. Iannucci این نمایش را برای چهار فصل اجرا کرد و دو نامزدی را از هفت نامزد دریافت کرد: بهترین سری کمدی و بهترین کمدی نوشتن (برای قسمت "انتخابات شب") در سال 2015.

اکنون یونسوچی دوباره مجددا مهاجرت کرده است، این بار به مادر روسیه برای قطعه ای در مورد آخرین روزهای دیکتاتور ژوزف استالین و هرج و مرج که پس از مرگ او فوران کرد. این فیلم به عنوان یکی از مشهورترین فیلمهای سال 2018 تاکنون با نمره متاکریتی 88 و 97 درصد طراوت در گوجه فرنگی روتین ظاهر شده است. این فیلم نشان می دهد که Iannucci به عنوان یک مجری انحصاری سیاسی است. این یک کمدی سولفور سیاه است که "فوق العاده بازی می کند." این "پیچیده و تقریبا نیهیلیست" است، اما همچنین "جالب ترین و عجیب ترین کمدی سال تا کنون "به نظر بسیاری از منتقدان.

آیا فکر می کنید آکادمی آمریکایی به فیلم و همچنین آکادمی بریتانیا پاسخ خواهد داد؟ بررسی برخی از بررسی های زیر و پیوستن به بحث در مورد این و بیشتر در انجمن های ما.

Manohla Dargis (نیویورک تایمز): "کمدی عجیب و غریب به ندرت جالب تر و یا وحشیانه تر از آن است که آن را از Armando Ianucci، یک virtuoso از انجماد سیاسی می آید ... خنده در جهنم و امواج در" مرگ استالین "تحویل داده شده در ترکیبی از درخشان ترتیبی از وحشیانه یک لاینر، گفتگو لک زدن و به طور کامل timed slapstick. "

پیتر برادشاو (The Guardian): "ترس مانند گاز از یک جسد در وحشت وحشتناک آرماندو یونسوکی" مرگ استالین "افزایش می یابد. این یک کمدی سولفور سیاه است ..." مرگ استالین "فوق العاده بازی می شود و با یخ و نیروی بی رحم با یک لیست A لیست. پیوندهای ضعیف وجود ندارد. هر یک نقش آلو دارد هر فشرده هر قطره وحشتناک زرق و برق دار است. "

آلیسا ویلکینسون (وکس): "اکثر کمدی فیلم به جای متنی، موقعیتی و نه متنی است، که می گوید خنده دار است، زیرا این درست است ..." مرگ استالین "، پیچیده ترین و تقریبا نیهیلیستی است که منبعی از سیاست است: یک تیم افرادی که از لحاظ روحی و روانی، بدون اعتقاد واقعی، به جز تمایل به قدرت و موقعیت، فاقد اعتبار هستند. "

پیتر تراورس (رولینگ استون): "چه کسی فکر می کرد که مرگ یک دیکتاتور روحانی کشته شده، می تواند شما را ناامید کننده بخواند؟ این "مرگ استالین" برای شما، یک تراژدی شگفت انگیز - و برای جالبترین و عجیب کمدی سال گذشته تا کنون - از ذهن بارور آرماندو یونسوچی، طنزپرداز سیاسی بریتانیا در پشت "VEP" HBO و Strangelovian شگفت انگیز 'در حلقه' (2009). "

  • تاریخ : دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۲۰ ق.ظ
  • بازدید : ۲۴۲ بار
  • نظرات : ۰
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.