لاف زن , دانلود فیلم جدید , دانلود آهنگ جدید

پورتال خبری و تفریحی لاف زن,لاف زن , دانلود فیلم جدید , دانلود آهنگ جدید

سخن روز
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۰۷ ق.ظ

سوپرگروه تخصصی زنبورداری و زنبور عسل ایران

لینک جوین در گروه سوال آنلاین زنبورداری https://t.me/joinchat/CYbkNEWg-6hGDTiZzgGK1g می باشد . با لمس بر روی لینک تلگرامی می توانید به گروه تخصصی زنبورداران ایران جوین شوید . لینک جوین در گروه سوال آنلاین زنبورداری با لمس بر روی لینک تلگرامی می توانید به گروه تخصصی زنبورداری و زنبور عسل ایران جوین شوید .

سلام به شما دوستان و همراهان همیشگی گروه زنبورداری
قوانین گروه پرسش و پاسخ آنلاین زنبورداری در تلگرام مشخص و واضح هست. دوستان گرامی لطفا در چهارچوب قوانین پیام یا سوال خود در زمینه زنبور و رنیورداری را ارسال نمایند. هر کدام از اعضای گروه می توانند نظر خود را نسبت به سوالات زنبورداری مطرح شده بیان کنند. این نظرات شخصی است و به هیچ وجه مطلق نیست و ممکن است در شرایط های مختلف تغییر کند. بهتر است از صحبت های حاشیه ای و بدون داشتن پشتوانه علمی و منطق زنبورداری خودداری کنید.

  • تاریخ : شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۵۷ ب.ظ
  • بازدید : ۱۵۹۲ بار
  • نظرات : ۰

نقدی بر فیلم سینمایی عرق سرد

عرق سرد زمین گرم ، عرق سرد ظاهرا ایده فیلمنامه اش را از اتفاقی مستند که برای یکی از زن های تیم ملی فوتسال ایران افتاده ، به عاریه گرفته خبری که در مقطعی در صدر لیست اخبار فضای مجازی و واقعی بود و نهایتن با رضایت همسر فوتسالیست مورد نظر برای طلاق و خروج از کشور حل و فصل و ختم به خیر شد .

عرق سرد در کارنامه فیلمسازش قدمی هر چند کوتاه به جلو به نظر می رسد ، فیلمی روان و ساده با موضوعی اجتماعی و ملتهب ، فیلم اما به لحاظ فلسفه ساخت نهایتا نمی تواند رعایت انصاف را به جا آورد و به اثری فمینیستی با لایه های ضد مرد تبدیل می شود و در این بین ارائه تصویری سنتی و با قالبهای کلیشه ای و ریا کارانه و شبه مذهبی برای کاراکتر یاسر شاه حسینی با بازی امیر جدیدی که اتفاقا همچون خبر مستندش خود یکی از مجریان موفق برنامه ای ورزشی در صدا و سیماست (با ذکر این مهم که نوع پوشش و چهره پردازی و گفتارش بیشتر به مجری برنامه های مذهبی سیما شبیه است تا برنامه ای اجتماعی و ورزشی) به دام بی انصافی و یکسویه نگری می افتد ، جاییکه عرق سرد در بسط و گسترش داستان ملتهب و معرفی پرسوناژهایش به هیچ عنوان خود را ملزم به نزدیک شدن به یاسر شاه حسینی نکرده و از او تصویری کاریکاتورگونه ، حریص و مریض جنسی ارائه می دهد و تا انتهای فیلم از هر کاری برای نشان دادن مظلومیت و حق به جانب بودن افروز اردستانی با بازی باران کوثری ، فروگذار نمی کند که اوج این نگاه و تفکر را در سکانس بازگشت افروز به خانه و نگاهها و دیالوگ های اروتیک و بیمارگونه شوهرش اشاره کرد .

عدم شخصیت پردازی مناسب فیلم و درگیر سانتی مانتالیسم لحظه ای شدن فیلمساز در سرتاسر عرق سرد موج می زند ، جاییکه حتی کمترین انتظار مخاطب برای شناسایی بیشتر روابط موجود بین آدمها (مثلا ارتباط بین دو دوست و همخانه دختر که در جاهایی می توانست گره گشای علت اختلاف بین افروز و یاسر شود) و منافع و عکس العملهایشان عقیم و بی پاسخ باقی می ماند و تلاش های مرد برای نگه داشتن زن و زندگی اش تنها با سادیسم مقطعی اش برای گرفتن حکم ممنوع الخروجی همسرش (که به جز یک دوست؛ هیچ فامیل و برادر و خواهری ندارد) سیاه و هیستریک نمایش داده می شود . از اتفاق های خوب تجربه آخر بیرقی می توان به بازی روان بازیگران و تفاوت در لحن و بیان امیر جدیدی و بازیگری به اندازه باران کوثری و حضور لیلی رشیدی و سحر دولتشاهی در نقش های متفاوت اشاره کرد ، فیلم می توانست با تمرکز و زحمت بیشتر در صحنه های ابتدایی مسابقه فوتسال بین ایران و تایلند و مهمتر از همه اینها بارعایت جانب انصاف و پرداخت مناسب دلایل حرکات و رفتارهای بی منطق یاسر گیراتر و دوست داشتنی تر شود و انقدر در سطح و به اندازه اخبار زردی که خیلی وقتها با موج سواری آدم زرنگها در جامعه بیمار امروز همراه می شود باقی نماند و به فیلمی ماندگار منصف و اتفاقا در رعایت حقوق زنان تبدیل گردد .

منبع : دانلود فیلم

  • تاریخ : دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۲۱ ق.ظ
  • بازدید : ۵۵۳ بار
  • نظرات : ۰
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.