لاف زن , دانلود فیلم جدید , دانلود آهنگ جدید

پورتال خبری و تفریحی لاف زن,لاف زن , دانلود فیلم جدید , دانلود آهنگ جدید

سخن روز
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۱۲:۳۷ ب.ظ

'پیاده روی مرده' فصل 8: آیا ریک یک هیولا جدید با Jadis ایجاد کرده است؟

آخرین قسمت «The Walking Dead» ممکن است توجه او را بر غم و اندوه ریک (اندرو لینکلن) متمرکز کند، اما داستان در اطراف جادیس (Pollyanna McIntosh) ممکن است در آینده افشای مرگبار باشد. آیا جدیس به یک تبه کار بزرگ بعدی سری تبدیل خواهد شد؟ به شواهدی نگاه کنید و در نظرسنجی زیر به ما اطلاع دهید. هشدار: اسپویلرها برای مجموعه تلویزیونی "The Walking Dead" و کتاب های کمیک فراوان هستند.
Walking Dead SEE 'The Walking Dead' رادیو هلیکوپتر را دوباره در فصل 8 قسمت 10 بازسازی می کند

Jadis، ملکه "Scavengers"، در "The Lost and the Plunderers" از آن به شدت خشمگین شده بود. هنگامی که سیمون (Steven Ogg) سفر خود به قبیله خود را انجام داد، عبور مجرد دوقلو او مجددا مجذوب او شد. خشمگین شد که جدیس در مورد معامله با Saviors، سیمون و مردانش را کشتند و همه جادوگران را در حالی که مجیدی مجبور بود تماشا کند.

ریک و میونن (دانایی گوریرا) به جکوزی می رسند تا جادیس را به شکلی جداگانه پیدا کنند. تنها بازمانده اما به جای اجازه دادن او به چنگ زدن از دوستان زامبی او، ریک بلوک خروج او را ترک و او را به مرگ. خشن؟ مطمئن. اما ما باید به یاد داشته باشیم که اگر Hilltop و Kingdom در اولین حمله به اسکندریه نمایش داده نشود، کل شهر به لطف خیانت جادیس ریک از بین رفته است.

رفتار جادیس در بقیه قسمت ها اشاره می کند که ریک ممکن است تصمیمی درست نداشته باشد. او تمام دوستان ارواح خود را در جادوگرهای غول پیکر و ساعتها تمیز می کند، به طوری که آنها از یکدیگر جدا می شوند. واضح است که این تلفات آسیب دیده او را مختل کرده است. چیزی خراب شده است این نمایش به سادگی می تواند داستان او را ترک کند، به این ترتیب مخاطبان بر این باورند که خود را در خانه ی زرادخانه دور انداخته است. اما اگر اقدامات سیمون و ریک فقط Big Bad بعدی را از مجموعه ایجاد کرد؟

گمانه زنی ها در حال اجراست که جدیس و The Scavengers به ​​گروه ترسناکی از کمیک های "The Whisperers" تبدیل می شوند. برای بی قید و شرط، Whisperers قبیله ای است که در میان واکرها با استفاده از لباس های زامبی پوست زندگی می کند. آنها توسط یک زن وحشتناک به نام آلفا هدایت می شوند. نظریه های فن نشان می دهد که از آنجا که جدیس و مردمش در مواد اولیه ظاهر نمی شوند، نمایش آنها را تنظیم می کند تا به The Whisperers تبدیل شوند.

در حالی که این درست است که باند خزانه دار بیت گرد و خاک را از بین می برد، زمان کمال در کمیک بعد از داستان "همه جانبه جنگ" وجود دارد. اگر سری AMC از همان دستگاه استفاده می کند، جادیس به اندازه کافی برای جمع کردن بازماندگان و ایجاد یک جامعه با نام تجاری جدید می دهد. یکی جایی که نام جدیدش را می سازد، باعث می شود مردمش خود را به عنوان ارواح پنهان کنند و قصد کشتن افرادی را که مرتکب اشتباه شده اند.

از آنجا که کارل (چاندلر ریگز) به شدت به معرفی Whisperers در کمیک است، هر طرح تلویزیون با این گروه باید با توجه به مرگ خود را در این نمایشگاه تنظیم شده است. قصه داستان آلفا به عنوان یک طرح انتقادی برای جدیس، مجددا قانع کننده خواهد بود. و به جای آن از خائنانی تصادفی که در صحنه بدون هیچ ارتباطی با قهرمانان ما قدم می زنند، آلفا تهدید عظیمی ایجاد شده توسط اقدامات ریک می شود. به طور خاص: ناتوانی او در رفع خواسته پسرش برای پیدا کردن صلح با دشمنانش.

  • تاریخ : دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۲۳ ق.ظ
  • بازدید : ۲۶۸ بار
  • نظرات : ۰
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.