لاف زن , دانلود فیلم جدید , دانلود آهنگ جدید

پورتال خبری و تفریحی لاف زن,لاف زن , دانلود فیلم جدید , دانلود آهنگ جدید

سخن روز
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۱۲:۰۱ ق.ظ

کمدی جدید لنا دونمه با بازی جنیفر گارنر کلید میخورد

طرفداران Sci-Fi و طرفداران کمدی کمدین متحد می شوند! جنیفر گارنر در "Doctor Who"، یک کمدی جدید HBO از هالیوود از طراحان "دختران" لنا دونم و جنی کننر، برای نقش بر خلاف ستاره "Alias" سابق، اعلام کرد. این سری براساس یک برنامه بریتانیایی از همین نام در مورد یک سفر کمپینگ مرد با همسر و دوستانش است که به سختی می رود. تینانت و گارنر همسر و همسر اصلی خود را بازی خواهند کرد.

تینانت قبلا "Doctor Who" را از سال 2005 تا 2010 در 10th Doctor بازی کرد، اما از آن زمان به عنوان کارآگاه آلک هاردی در سری رمز و راز بریتانیا "Broadchurch"، Kilgrave Sociopathic در "جسیکا جونز" و حتی Scrooge McDuck در راه اندازی مجدد 2017 بازی کرده است از مجموعه متحرک "DuckTales." علاوه بر این، او به عنوان دیو کراولی در "ماموریت های خوب" در "آمازون"، بر اساس رمان نیل گایمن ("خدایان آمریکایی") و تری پرتچت ("The Color از جادو").

گارنر به عنوان شهرت فوق العاده جاسوسی سیدنی بریستو در "علیز"، که از سال 2001 تا 2006 اجرا شد، مشهور شد. او چهار نامزدی امی را برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن درام (2002-2005) به دست آورد و هرگز او را از آکادمی تلویزیونی برنده نشد و گلدن گلوب (2002) و بازیگران نمایشنامهنویسان (2005) را جمعآوری کرد. از آن زمان او در فیلم های برنده اسکار "Juno" (2007) و "باشگاه خریداران دالاس" (2013) ظاهر شده است. "کمپینگ" اولین نقش اصلی خود در سریال تلویزیونی است؛ از آنجایی که "علیز" 12 سال پیش از بین رفته بود.

داونهم همچنان به تلویزیون میرود، هر چند پس از غیبت بسیار کوتاهتر. او نوشت، کارگردانی، تولید و ستاره دار در کمدی HBO "دختران" (2012-2017)، که او در سال 2013 جایزه گلدن گلوب را برای بهترین سریال کمدی و بهترین بازیگر زن کمدی به دست آورد. او همچنین هشت نامزد نامزدی امی را از سال 2012 تا 2014 کسب کرد، اما مانند گارن هرگز در آن جوایز برنده نشد، بنابراین شاید این همکاری آنها را به دایره برنده تبدیل کند.

  • تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۵۹ ب.ظ
  • بازدید : ۲۶۵ بار
  • نظرات : ۰
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.