لاف زن , دانلود فیلم جدید , دانلود آهنگ جدید

پورتال خبری و تفریحی لاف زن,لاف زن , دانلود فیلم جدید , دانلود آهنگ جدید

سخن روز
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۰۰ ب.ظ

پس از جسیکا کاپشو و سارا درو از طرفداران

طرفداران Anatomy Gray در روز جمعه، زمانی که اخبار جسیکا کاپشو و سارا درو از نمایشگاه حذف شدند، طرفداران آناتومی خاکستری را نابود کردند و در پایان فصل 14th ادامه خواهند یافت. و پس از گذراندن تقریبا یک دهه با هر دو آنها، اکثر شما از دست دادن آریزونا (کاپشو) و آوریل (درو) بسیار است.

در نظرسنجی ما، 50 درصد از شما ناخوشایند هستند که از بین می روند. کاربر Theresa نوشت: "پس از ترک، تماشا نخواهی شد.

حدود 13 درصد از شما فقط از آریزونا رد میشوند، 9 درصد تنها به ماه آوریل منتقل میشوند و 12 درصد به دلایلی که انتظار میرفتند، بسته به اینکه چگونه نوشته شدهاند، انتظار میرود. تنها 16 درصد از شما در مورد خروج خود راضی هستند.


تولید کنندگان Capshaw را برش دادند و با توجه به دلایل خلاقانه، فصل خاصی از فصل 15 را در پیش گرفتند. در بیانیه ای که در توییتر منتشر شد، درو متوجه شد که او از 48 ساعت پیش از اخراجش مطلع شده است و "واقعا زمان لازم برای پردازش این اطلاعات را نداشت." هر دو بازیگر همچنین از طرفداران برای حمایت از آنها تشکر کردند.

Krista Vernoff و Starrunner ستاره ای و الن پمپو ستاره ای پس از آن پیشنهاداتی را مبنی بر این که قرارداد 20 میلیون دلاری Pompeo اخیرا برای سرکوب بازیگران سرزنش شده است، را رد کرد.

ورونف نوشت: "این یک تصور قدیم، شکسته و پدرسالارانه است که زنان باید نسبت به یکدیگر متضرر شوند و موفقیت یک زن برای دیگران گران است". "الن Pompeo نه تنها به شدت از طرف اعضای عضو خود حمایت کرد، او زمان برای آموزش زنان در سراسر جهان را به عنوان برای حمایت از خود و که باید در حال حاضر پیچ خورده است. تصمیم برای تغییر دادن به بازیگران ما یک خلاق بود. "

Capshaw و Drew به ترتیب در فصل 5 و 6 به ترتیب قبل از ارتقا به سری regulars. هفت قسمت در فصل جاری باقی مانده است.

و حالا ما از فیلم به جایزه های تلویزیونی می رویم! مطمئن باشید که پیش بینی های ام امی را امروز انجام دهید تا خودی های هالیوود بتوانند ببینند که چگونه نمایش ها و اجرای تلویزیونی هایشان در شانس ما زیاد است. شما می توانید پیش بینی های خود را تغییر دهید، همانطور که اغلب قبل از آنکه قبل از نامزدی در روز 12 ژوئیه اعلام شود، پیش از آنکه نامزدهای خود را در 12 ژوئیه اعلام کنید، پیش بینی های خود را تغییر دهید. و در مورد 2012 امی که در حال حاضر با خودی های هالیوود در انجمن های تلویزیون ما اتفاق می افتد، شرکت کنید. بیشتر اخبار خبری طلا دربی را مطالعه کنید.

  • تاریخ : دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۲۴ ق.ظ
  • بازدید : ۲۶۵ بار
  • نظرات : ۰
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.